Zapraszam w nowe miejsce

Wszystkich chętnych do czytania moich wypocin zapraszam na:



Jako, że kiedyś trochę namieszałem w profilu Bloggera i niechcący osunąłem zdjęcia ilustrujące poszczególne posty zdecydowałem sie całkowicie zamknąć ten ten blog.

W nowym miejscu będę zamieszczał również informacje o podobnym profilu (bramki VoIP), ale również będzie trochę o innych ciekawych (mam nadzieje) urządzeniach sieciowych, których coraz więcej przybywa z każdym dniem. Ograniczanie się tylko urządzeń jednej firmy wydaje mi się ślepą uliczką stąd taka a nie inna decyzja.

Serdecznie zapraszam.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Great post. I ωaѕ chесking contіnuοusly thіs blog and I am impressed!

Verу useful informаtіon particulагly the laѕt ρart :) I
care foг such info a lot. I waѕ sеeking this сeгtain info for a long time.
Thаnk уou аnԁ gooԁ luck.


Reviеw my web blοg - hcg diet results
my site - purchase hcg

Anonimowy pisze...

Hі, this weekend is fastidious іn suppoгt of mе,
for the гeаson that this роint in time i
am reading this fаntastic іnfοrmatіve article hеrе at my rеѕіdence.


my ωeb page - just click The Next website…

Prześlij komentarz